Vilkår og betingelser

Kunde

§1. Kunde må være fylt 18 år for å gjøre bestillinger fra vårt nettsted.

§2. Angrerettloven gjelder i to uker, og du kan returnere varer som har intakt merkelapp. Les mer om Angrerettloven.

§3. Reklamasjonsretten gjelder i 2 år. Les mer om Reklamasjonsretten.

§4. Som kunde er du ansvarlig for at adresse for faktura og sending er skrevet inn korrekt.

§5. Retur av vare:

  • Returadresse – Bakkegata 1, 5750 Odda.
  • Kunde blir belastet porto for retur.
  • Pakker som blir sendt som oppkrav blir ikke hentet ut.

§6. Reklamasjon

Ved spørsmål om reklamasjon, må kontakt skje via E-post : post@ulldis.no

§7. Force Majeure

Fru Ulldis (Pjontel AS) er ikke ansvarlig ved forsinkelser som er utenfor kontroll, krig, brann, terrorangrep, data feil, elektriske feil etc. Ved slike tilfeller skal bedriften opplyse kundene sin om dette via E-post.

 §8. Endring av vilkår.

Fru Ulldis (Pjontel AS) forbeholder seg retten til å endre vilkår til en hver tid uten kundens forhåndssamtykke.

§9. Pris og betaling.

Alle priser som vises er inkludert skatter og avgifter. Vi har to valg av betalingsløsninger, Klarna og Vipps. Fru Ulldis (Pjontel AS) forbeholder seg retten til å endre priser til en hver tid. Pengene trekkes fra konto med en gang vi har godkjent ordren. Alle priser er oppgitt i NOK.

§10. Overdragelse

Fru Ulldis (Pjontel AS) kan selge selskapet og dets info uten kunde samtykke.

§11. Levering og risiko for varen.

Fru Ulldis (Pjontel AS) er ansvarlig for pakken helt til den er registrert som “mottatt på terminal” via posten sin sporing, eller når kjøperen eller en annen representant har fått pakken utlevert over disk, postkasse eller annen leveringsmåte som bekreftes av Posten/Bring, på lik linje som at risikoen for vare går over på kjøper, eller en annen representant, når varen er utlevert i henhold til sporing, over disk, postkasse, eller annen leveringsmåte som bekreftes av Posten/Bring.

Kjøperen eller en annen representant som er mottaker av pakken, er selv ansvarlig for sikkerheten rundt mottakelsen og postkassen eller en annen mottaksmåte. Fru Ulldis (Pjontel AS) er derfor ikke ansvarlig for tyveri o.l rundt postkasse eller annen måte pakken er overlevert på av Posten/Bring.

Ved ikke mottatt pakke etter 6 virkedager etter at den er sendt, må man først kontakte Postens kundeservice: Kundeservice@bring.com. Fru Ulldis (Pjontel AS) krever skriftlig dokumentasjon på at kunden har kontaktet Posten for å kunne håndtere saken videre.

§12. Forbehold om lagerstatus.

Fysiskbutikk og nettbutikk har samme varebeholdning, og derav kan følgende skje, som er utenfor Fru Ulldis (Pjontel AS) sin kontroll. (Tyveri, skader o.l)

Fru Ulldis (Pjontel AS) vil i slike tilfeller kansellere ordre, og eller returnere deler og eller det fulle kjøpet med delvis og eller fulle beløp dersom det er trukket fra kjøpers konto. Årsak til kansellering av ordre er forbeholdt Fru Ulldis (Pjontel AS).

§13. Fraktmetode.

Ved valg av fraktmetode “Gratis frakt – brevpakke” står kunden delvis ansvarlig for å kontakte posten om pakken er forsinket, og eller ikke levert etter at pakken er levert fra selger for levering. Fru Ulldis (Pjontel AS) kan ikke holdes rettslig ansvarlig ved slike tilfeller.

  • Selger vil i slike tilfeller hjelpe kunde så langt det lar seg gjøre.
  • Selger kan ikke erstatte varen med ny og eller annen vare. Det fulle kjøpsbeløp kan bli returnert ved skriftlig henvendelse, som inneholder all informasjon tidligere beskrevet i §11.

Du finner mer informasjon på https://ulldis.no/om/

Sist endret: 22.10.2019